Английски в хранителното обслужване
за сервитьори, готвачи, управители на ресторанти, и всеки друг, който работи в хранителната индустрия
339 лв
ПоръчайНива A1, A2 и В1 в един курс
Основни компоненти:
- Учебник на хартия с безплатна доставка за България. Състои се от 45 урока групирани в 3 раздела: Book 1 - ниво А1, Book 2 - ниво A2, и Book 3 - ниво В1. Уроците съдържат по 9 упражнения, които покриват всички езикови умения: четене, слушане, писане и говорене.
- Видео уроци с подробни разяснения към всяко упражнение от учебника, с обща продължителност от 25 астрономически часа. Видеата са разделени на части, така че да Ви дадат възможност да помислите сами по упражнението. След това продължавате с видео за проверка и обяснение на по-важните нови думи. Текстовете за четене и упражненията за слушане са преведени на български език, за да бъдат изяснени напълно.
- 45 комплекта дигитални флаш карти за лесно научаване на новите думи.
- Списъци с новите думи за всеки урок с транскрипция и превод на български език.
Допълнителни предимства:
- Учите в удобно време и място, без физически контакти с други хора.
- Чувате автентично британско произношение в обясненията на английски език и американско произношение в упражненията за слушане.
- Можете да се връщате на вече изучен урок, когато имате нужда и колкото пъти искате.
- Всяко упражнение е разяснено подробно във видео уроците, където можете да проверите своите отговори.
- Видео уроците Ви гарантират високо качество на преподаване.
- Получавате максимално много стойност и възможно най-голяма свобода, докато учите.
- Безплатна доставка на учебника за България.
Продължителност:
* Видео уроците са налични по всяко време на денонощието и могат да се гледат многократно.
* Достъпът до видео уроците остава активен за 1 година.
Препоръка:
Специализираните курсове по английски език не са предвидени за напълно начинаещи. За да може този курс да бъде максимално полезен за Вас, трябва да имате поне базови познания по английски език и ясна представа за английската граматика. Ако започвате отначало, препоръчваме Ви най-напред да разгледате нашите курсове по общ английски.
Във видео уроците разполагате с прекрасната възможност да бъдете обучавани от двама преподаватели едновременно. Таня Георгиева и Ричард Гибсънс са учители с дългодишен опит в преподаването на английски език.
Таня е посветила последните 20 години на разработването на материали по английски, които да помагат на хората да учат с лекота. Заедно с това, тя обучава курсисти от всички възрасти и нива.
Ричард е естествен носител на езика (native speaker), с който ще се докоснете до автентичната британска реч. Освен, че подготвя кандидати за изпитите на Кеймбридж, той има обширни познания в различни професионални сфери и обяснява по много разбираем начин английската терминология, която се използва в тях.
Английски в хранителното обслужване
Раздел 1
- Частите на ресторанта.
- Артикулите на масата. Обслужване на клиенти с допълнителни прибори и пособия.
- Оборудването в хранителното обслужване.
- Кухнята част 1 - следване на инструкции.
- Кухнята част 2 - правила за приготвяне на храната.
- Видове ястия.
- Ресторанти част 1 - представяне на ресторанта. Видове обслужване.
- Ресторанти част 2 - поддръжка и презареждане.
- Ресторанти за бързо хранене. Храна за вкъщи.
- Кетъринг.
- Доставки.
- Сервиране в изискани ресторанти.
- Резервации.
- Взимане на поръчки.
- Плащания, бакшиши и политика на ресторанта.
Раздел 2
- Персоналът в хранителното обслужване - работа и задължения, сервитьорски персонал, кухненски персонал.
- Видове менюта
- Начини на ценообразуване в менютата
- Закупуване и поръчки
- Складова наличност и съхранение
- Приготвяне на плодове и зеленчуци. Предлагане на здравословни опции. Специални изисквания на клиентите за заменяне на съставки при взимането на поръчката.
- Приготвяне на месо. Отговаряне на клиентски запитвания за начина на приготвяне.
- Приготвяне на морски дарове. Извинение за липсващ артикул от менюто.
- Приготвяне на млечни продукти. Компенсиране на неудобството от липсващ артикул с безплатен комплимент от ресторанта
- Приготвяне на печени изделия. Изясняване на промяна в поръчката.
- Приготвяне на десерти. Описване на предпочитания
- Напитки. Молба за услуга.
- Барът. Молба за изяснение.
- Обслужване на клиенти. Похвала за служител с много положителни оценки от клиентско проучване.
- Оплаквания от клиенти. Предупреждение към служител.
Раздел 3
- Процедури по отварянето. Описване на процес.
- Хигиенизиране. Предупреждение за следване на правилата против болести, пренасяни с храната.
- Безопасност. Обсъждане на проблеми свързани с безопасността.
- Устройства за приемане на поръчки. Обсъждане на начина на използване и функциите на бутоните.
- Процедури по затварянето. Фискален отчет и касова наличност. Възможни грешки.
- Хранене. Съдържанието на хранителните вещества в една порция.
- Специални начини на хранене и диети. Специални хранителни потребности и алергии.
- Управление. Интервю за работа. Описване на силни страни и трудов стаж.
- Маркетинг - маркетингов план, промоции и реклама в социалните медии.
- Увеличаване на продажбите. Техники за продажба. Предлагане на питиета. Насърчаване на поръчването на десерти.
- Стандартни рецепти и разходи. Промяна на цени и грамажи.
- Цените в менюто. Видове ценообразуване - предимства и недостатъци.
- Счетоводство част 1. Отчети за приходите.
- Счетоводство част 1. Балансов отчет.
- Кариерни възможности. Кандидатстване за управленски позиции. Описване на образование и трудов стаж.